Ponowne wykorzystanie informacji publicznej - Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach

Biuletyn Informacji Publicznej

Ponowne wykorzystanie informacji publicznej

Informacje ogólne

 W dniu 16 czerwca 2016 r. weszła w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352).

Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu. 

Natomiast, przez ponowne wykorzystanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.


                          Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:

na adres poczty elektronicznej: komendant@pabianice.ld.policja.gov.pl

lub listownie na adres:

    Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach
    ul. Żeromskiego 18
   95-200 Pabianice

Metryczka

Data publikacji : 06.02.2012
Data modyfikacji : 12.02.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Tomasz Subczyński
Osoba udostępniająca informację:
Tomasz Subczyński Zespól Informatyki KPP Pabianice
Osoba modyfikująca informację:
Tomasz Subczyński
do góry